Stella Marina apartamenty

Kapitańska, Sarbinowo

Stella Marina – pokoje i apartamenty z osobnymi wejściami 

Zapraszamy do wypoczynku w nowym obiekcie w nadmorskiej miejscowości Sarbinowo osoby, którym zależy na odpoczynku od zgiełku i hałasu w przestronnych wnętrzach.

Budynek położony jest w spokojnej części Sarbinowa i oddalony jest niecały kilometr od wschodniej, szerokiej plaży oraz kilometr od centrum. 

W swojej ofercie posiadamy pokoje dwuosobowe, jeden pokój trzyosobowy i apartamenty. 

Każdy pokój posiada dwuosobowe łóżko, telewizor, szafę, łazienkę z prysznicem, oraz aneks kuchenny ze stołem. 

Aneks kuchenny wyposażony w lodówkę, czajnik, płytę indukcyjną, zlew, naczynia, szklanki, sztućce, garnki. 

Pokoje są obszerne, położone na parterze z oddzielnym wejściem, tarasem ze stolikiem i krzesłami ogrodowymi.  

Apartamenty mają powierzchnię ok. 60 m i przeznaczone są dla maksymalnie 5 osób.

Wnętrze składa się z dwóch poziomów – parteru i piętra. Na parterze znajduje się pokój dzienny z aneksem kuchennym i łazienką. Aneks kuchenny wyposażony w lodówkę, czajnik, płytę indukcyjną, zlew, naczynia, szklanki, sztućce, garnki.

Na piętrze znajdują się dwie sypialnie: w jednej łoże podwójne, a w drugiej dwa lub trzy pojedyncze łóżka. Każdy apartament ma własny taras ze stolikiem i krzesłami ogrodowymi.

Obiekt położony jest w cichej i spokojnej okolicy, oddalony od centrum miasta 15 min. pieszo, do plaży niecały kilometr. Na terenie obiektu dostępna jest altana z miejscem na grill oraz plac zabaw dla dzieci ze zjeżdżalnią, huśtawkami i trampoliną.

Na terenie obiektu jest 6 miejsc parkingowych, pozostałe pojazdy mogą zaparkować przy ogrodzeniu. 

Zakwaterowanie od 15.00 do 18.00. Wykwaterowanie do 10.00. 

Zobacz więcej

Odległości

Odległość do morza: 1000 m

Odległość do centrum: 1200 m

Odległość do sklepu: 600 m

Języki

country/gb

Język angielski

Udogodnienia

parking

Bezpłatny parking

garden

Ogród do dyspozycji gości

taras

Taras

hairdryer

Suszarka do włosów

cookware

Przybory kuchenne

private_bathroom

Prywatna łazienka

boiling_pot

Czajnik elektryczny

tableware

Zastawa stołowa

kitchen

Aneks kuchenny

cash

Płatność gotówką

fridge

Lodówka

open_season

Sezonowy

bicycle_rental

Wypożyczalnia rowerów

shared_iron

Żelazko na życzenie

playground

Plac zabaw

Zobacz więcej

Zdjęcia obiektu

Cennik i regulamin

  • pokój dwuosobowy od 180 zł
  • pokój trzyosobowy od 290 zł
  • apartament od 380 zł 

Regulamin Obiektu Stella Marina w Sarbinowie

Będziemy Państwu bardzo wdzięczni za współpracę w przestrzeganiu niniejszego regulaminu, który ma służyć zapewnieniu spokoju i bezpieczeństwa pobytu wszystkich naszych Gości.

§1.

  1. Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie obiektu Stella Marina (zwanego dalej obiektem) i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez dokonanie rezerwacji, zapłatę zaliczki lub całej należności za pobyt w obiekcie. Dokonując ww. czynności, Gość potwierdza, iż zapoznał się z regulaminem i akceptuje jego warunki.
  2. Regulamin obowiązuje wszystkie osoby przebywające na terenie obiektu Stella Marina.
  3. Regulamin jest dostępny do wglądu w pokojach oraz na naszej stronie internetowej.
  4. Obiekt zastrzega sobie prawo do odmowy świadczenia usług osobom nieprzestrzegającym niniejszego Regulaminu.

§2.

  1. Rezerwacji miejsc noclegowych można dokonywać osobiście w budynku obiektu, telefonicznie lub za pomocą poczty e-mail.
  2. Dokonując rezerwacji, Klient wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie jego danych osobowych koniecznych do wykonania usługi hotelowej. Dane osobowe przechowywane są i przetwarzane przez obiekt Stella Marina na zasadach określonych w Ustawie o Ochronie Danych Osobowych oraz Polityce Prywatności.
  3. Rezerwacji można dokonać na osobę fizyczną.
  4. Po dokonaniu rezerwacji Gość otrzymuje drogą elektroniczną potwierdzenie wstępnej rezerwacji oraz numer rezerwacji.
  5. Gość po otrzymaniu potwierdzenia wstępnej rezerwacji jest obowiązany do uiszczenia opłaty rezerwacyjnej stanowiącej zaliczkę w wysokości określonej podczas składania rezerwacji do 5 dni od daty wykonania rezerwacji wstępnej, lub w innym uzgodnionym terminie. Niniejszej wpłaty należy dokonać na konto przekazane drogą elektroniczną w tytule podając nazwisko oraz numer rezerwacji.
  6. Za datę wpłynięcia opłaty rezerwacyjnej uznaje się datę zaksięgowania przelewu na ww. Koncie.
  7. Obiekt zastrzega sobie prawo do usunięcia rezerwacji w przypadku braku zaksięgowania na ww. koncie opłaty rezerwacyjnej do 10 dni od daty dokonania rezerwacji.
  8. Pozostałe koszty pobytu oraz kaucję gość jest obowiązany uiścić w dniu przyjazdu gotówką.
  9. Kwota kaucji ustalona jest podczas rezerwacji, pobierana w dniu przyjazdu i rozliczana po zakończeniu pobytu gościa. W przypadku stwierdzenia strat, braków, zniszczeń itd, obiekt pobierze z kaucji rekompensatę finansową. W przypadku gdyby braki lub zniszczenia ujawnione w trakcie kontroli przekroczyły wysokość wpłaconej kaucji, klient zobowiązany jest do bezzwłocznej zapłaty za szkody przed opuszczeniem obiektu.
  10. Opłata rezerwacyjna stanowiąca zaliczkę jest bezzwrotna, chyba że rezygnacja z rezerwacji następuje najpóźniej 10 dni przed planowanym rozpoczęciem pobytu, lub strony umowy ustaliły inaczej.
  11. W przypadku rezygnacji z pobytu w trakcie trwania doby hotelowej, obiekt nie zwraca opłaty za daną dobę hotelową. Pozostała część kwoty za niewykorzystany pobyt może zostać zwrócona na wniosek klienta tylko w przypadku sprzedaży zwolnionych miejsc noclegowych na taki sam okres pobytu.
  12. Brak zameldowania Gościa do 8:00 rano dnia następnego (dzień później od zarezerwowanego dnia przyjazdu) jest równoznaczne z rezygnacją z pobytu, jeżeli nie ustalono inaczej.
  13. W celu otrzymania faktury/rachunku Gość ma obowiązek poinformować o tym fakcie, najpóźniej w dniu wykonania opłaty rezerwacyjnej. Obiekt nie wystawia faktur VAT.

    §3.

  14. Pokój/apartament w obiekcie wynajmowany jest na doby hotelowe. Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15:00 i trwa do godziny 10:00 dnia następnego.
  15. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres zarezerwowany, powinno zostać przez Gościa zgłoszone najpóźniej w przeddzień wyjazdu. Obiekt uwzględnia życzenia przedłużenia pobytu o kolejną/e dobę/y w przypadku posiadania dostępnych pokoi, zgodnie z obowiązującym cennikiem.
  16. Niewymeldowanie się do czasu zakończenia doby hotelowej traktowane jest jako automatyczne przedłużenie doby. Tym samym naliczana jest opłata za kolejną dobę hotelową.
  17. Obiekt zastrzega sobie prawo do zameldowania wyłącznie osób pełnoletnich.
  18. Gość wynajmujący pokój zobowiązany jest do okazania przy zameldowaniu dokumentu ze zdjęciem potwierdzającego tożsamość celem identyfikacji. W przypadku odmowy okazania przez Gościa ważnego dokumentu tożsamości Obiekt może odmówić zameldowania.
  19. Obiekt może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu naruszył niniejszy Regulamin, w szczególności poprzez wyrządzenie szkody na mieniu obiektu lub mieniu Gości, szkody na osobie Gości, pracownika, lub innych osobach przebywających na terenie Obiektu, albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości lub funkcjonowania Obiektu.
  20. W godzinach 23:00 – 7:00 w obiekcie mogą przebywać osoby wyłącznie zameldowane.
  21. Gość nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.

    §4.

  22. Parking jest niestrzeżony i bezpłatny. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za pojazdy pozostawione na parkingu oraz rzeczy znajdujące się w środku. Obiekt nie dokonuje rezerwacji miejsc parkingowych.
  23. Korzystanie z usług obiektu odbywa się z poszanowaniem dobrych obyczajów i ogólnie przyjętych norm społecznych, w tym ciszy nocnej obowiązującej od godziny 22:00 do 6:00.
  24. Osoby niepełnoletnie powinny znajdować się na terenie obiektu pod stałym nadzorem rodziców lub opiekunów prawnych. Rodzice/opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie uszkodzenia powstałe w wyniku działania osób niepełnoletnich, nad którymi mają obowiązek sprawowania opieki.
  25. Korzystanie z wyposażenia obiektu powinno być zgodne z jego przeznaczeniem. Za zniszczenia, uszkodzenia mienia obiektu powstałe z winy Gościa lub z winy odwiedzających go osób, Gość ponosi odpowiedzialność finansową. Obiekt zastrzega sobie prawo do indywidualnej wyceny szkody. Odpowiedzialność finansowa obejmuje szkody wyrządzone zarówno te powstałe w trakcie pobytu, jak i ujawnione po wyjeździe Gościa.
  26. Gość zobowiązany jest do przestrzegania przepisów przeciwpożarowych. Zabronione jest używanie urządzeń elektrycznych, niestanowiących wyposażenia pokoju/apartamentu, w szczególności: grzałek, żelazek elektrycznych, suszarek itp. Korzystanie z żelazek jest dopuszczalne tylko z wykorzystaniem deski do prasowania.
  27. Gość ma obowiązek poinformować recepcję obiektu o wystąpieniu szkody, niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
  28. Gość zobowiązuje się do zamykania okien i drzwi (na klucz) wynajmowanego pokoju lub obiektu przy każdorazowym wyjściu z tego obiektu.
  29. Na terenie obiektu obowiązuje segregacja odpadów (plastik, szkło, papier). Kontenery do segregacji odpadów znajdują się przed wejściem do budynku.

    §5.

  30. Obiekt ma obowiązek zapewnić:
    1. Warunki do nieskrępowanego wypoczynku Gościa.
    2. Bezpieczeństwo pobytu, w tym zachowanie tajemnicy informacji dotyczących Gości.
    3. Profesjonalną i uprzejmą obsługę
    4. Wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności Gościa, a w przypadku jego obecności tylko wówczas gdy wyrazi zgodę i życzenie. W miarę posiadanych możliwości przydzielić inny pokój lub w inny sposób złagodzić niedogodności, gdy występujące w pokoju usterki nie będą mogły być usunięte.

    §6.

  31. Obiekt bezwzględnie nie akceptuje pobytu zwierząt.
  32. Nocowanie w pokojach osób odwiedzających Gościa jest zabronione, chyba, że Gość zaistniałą sytuację zgłosi wcześniej właścicielowi obiektu. Nocowanie w pokojach osób odwiedzających jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody przez Gościa na obciążenie go dodatkową opłatą za dany pokój/apartament.
  33. Gość otrzymuje do swej dyspozycji klucz do pokoju, który powinien zwrócić w chwili zakończenia pobytu. Zgubienie klucza powoduje obowiązek zapłaty za wymianę zamka lub dorobienie kluczy.

§7.

  1. W obiekcie zabrania się:
    • Palenia tytoniu w pokoju lub apartamencie, złamanie tej zasady skutkuje poniesieniem kary umownej w wysokości 500 zł.
    • Smażenia ryb,
    • Zakłócania spokoju i bezpieczeństwa pobytu innych gości obiektu.
    • Przyjmowania gości bez wcześniejszego uzgodnienia z właścicielem obiektu.
Zobacz więcej
sukces

Dziękujemy, Twoja wiadomość została wysłana do obiektu noclegowego.

Twoja wiadomość jest wysyłana. Prosimy o cierpliwość

sukces

Twoja wiadomość nie została wysłana do obiektu noclegowego.

Przepraszamy, jeśli pojawił się problem z wysłaniem pytania, skontaktuj się z nami

Błąd:

80 wyświetleń od 10.07.2024
serce Twoje ulubione obiekty 0